Naverkoop


Onze dienst na verkoop is van essentieel belang voor een tevreden klant, vooral als het gaat om prioritaire-en urgentievoertuigen.
Aan deze dienst hechten wij een groot belang binnen onze organisatie en dit bestaat onder andere uit :


  • Een klantendienst tot uw dienst van 8u tot 16u
  • Het behandelen van uw probleem binnen de 24 à 48 uren (afhankelijk van de uit te voeren interventie)
  • Een zeer goede onderdelen verzendservice met meer dan 10.000 referenties in voorraad
  • Een ploeg gespecialiseerde techniekers die snel een diagnose kunnen stellen van de panne
  • 3 mobiele werkplaatsen voor bepaalde herstellingen ter plaatse
  • Inspectie voor het einde van de garantie
  • Het ter onze laste nemen van uitgevoerde interventies door lokale vakkundigen (tijdens de garantieperiode, na akkoord van het bestek)

Indien nodig, aarzel niet om hierop te beroepen : services@autographe.be op per telefoon : +32(10)47.65.81

Homologatie


Sinds het in werking treden van de Europese norm 2007/46, beschikt Autographe over een conformiteitscertificaat van de productie conform aan haar activiteit (COP). Erkend door de belangrijkste contructeurs en invoerders van voertuigen in België, heeft Autographe de toelating om een voertuig te homologeren (2de fase), (individuele homologaties en kleine reeksen) en om een nieuw gelijkvormigheidscertificaat te overhandigen zonder langs de technische controle te gaan.

Homologatie


Sinds het in werking treden van de Europese norm 2007/46, beschikt Autographe over een conformiteitscertificaat van de productie conform aan haar activiteit (COP). Erkend door de belangrijkste contructeurs en invoerders van voertuigen in België, heeft Autographe de toelating om een voertuig te homologeren (2de fase), (individuele homologaties en kleine reeksen) en om een nieuw gelijkvormigheidscertificaat te overhandigen zonder langs de technische controle te gaan.